středa 15. dubna 2020

Eliška Kořínková 15. 04. 2020

Dobrý den,
přidávám další posun školky.
Koncept i pozemek neměním. Od minulé konzultace jsem se zabývala zejména funkčními schématy a celkově provozem ve školce.
Tady je schéma příchodu dětí do školky a zásobování:










V nejnižším podlaží jsem více upřesnila jak by mohl fungovat provoz "externí učebny" a také rozložení skladu zahradních potřeb v návaznosti na část zahrady, kde bych chtěla záhonky pro pěstování zeleniny nebo bylinek.




















Ve vstupním podlaží jsem lehce zmenšila plochu obou tříd a řešila jsem jakým způsobem by bylo možné případně propojit vstupní halu s oběma třídami.
Schéma pohybu dětí, které ukazuje i fázování tříd:
Schéma pohybu pedagogů a naznačení jakým způsobem se bude rozvážet přivezené jídlo:
A schéma pohybu rodičů a návštěv v případě pořádání různých akcí. Propojení haly a tříd je přes zázemí jednotlivých tříd, kde jsou umístěné vestavěné skříně pro skladování potřebných věcí zároveň je možno stěny těchto skladů otevřít a tak vytvořit propojovací chodbu.

A nakonec k fasádě. Stále se přikláním k variantě vertikálního dřevěného obložení. Výklenky, které bych chtěla mít barevné by mohly být z velkoformátových fasádních desek. Když jsem hledala varianty obložení fasády narazila jsem také na waldorfskou školu ve městě Fredrikstad:
Možná by nebylo špatné podobný princip využit i v návrhu mé školky. Minimálně by se mi líbilo využít různobarevné okenní rámy. 




Žádné komentáře:

Okomentovat