čtvrtek 7. května 2020

Anastassiya Manakova 07.05.2020

Dobrý den, chtěla bych Vám ukázat rozpracovanost projektu části Střekova v Ústí nad Lábem.
Od minulé konzultace jsem se snažila přehodnotit svůj přístup k návrhu. A první věc, nad kterou jsem zamyslela byli mosty, které spojuji Střekov a Ústí nad Lábem. Že bylo by dobře zkusit spojit mosty mezi sebou navzájem pomoci 
ul. Varšavská, podél které se nachází hlavní objekty této části Střekova (pošta, činoherní studio, úřad, obchodní akademie) a pomocí ul. Národního odboje, kterou uvidíte hned jak půjdete z hlavního nádraží přes most Edvarda Beneše.






















A dostávám k problému: křižovatka Varšavská - Národního odboje. Teď ul. Národního odboje rozděluje Varšavskou na dvě části. Chci tyto ulice propojit a tím umožnit přístup pro auta a peší chodce.
















A jedním z hlavních cílů mého návrhu je zástavba na doposud prázdných pozemcích podél ulic Varšavská, Národního odboje, Kramoly, Mánesová, Hviezdoslavová, Děčínská. Toto území má obrovský potenciál, je velmi hodnotné, kterému doposud nebyla věnovaná adekvátní peče. 


Nová zástavba navazuje na současný rastr města. A kvůli propojení Střekova mí vychází rozdělení parteru na "živý" a "tichý"

























Podél ul. Varšavská jsem se rozhodla zvětšit odstup navržených objektů pro vytváření nového atraktivního veřejného prostoru pro chodce.




























křižovatka Děčínská - Národního odboje















Co budu mít v parteru? 
"živý" parter: supermarket, restaurace/kavárna, maloobchody.
"tichý" parter: kanceláře k pronájmu.



Parter - hlavní komunikační jádra:













































Parter - umístění supermarketu(poblíž autobusové zástavky)







































Parter - umístění maloobchodů/restaurace/kavárna:






































Parter - umístění kanceláři:







































2. np - umístění kanceláři(nad živým parterem)






































2. np - umístění bytů (a ostatní NP celé - byty)










































Parkování je v podzemí, pod každým objektem. vjezdy vždycky vedle průjezdů, rampa začíná až uvnitř.


Hmotové 3D pohledy: (chtěla jsem zkusit variantu, když nejbližší k mostu Edvarda Beneše blok je výškově zarovnaný s krajským soudem)



Pohled na ul. Národního odboje (na závod).






Pohled na ul. Varšavská 


rozpracovaná situace  

Děkují předem za připomínky, Anastassiya Manakova.


Jonáš Jakůbek 7.5.

Změny v půdoryse od Pondělí:
-Spí se ve třídách, sklad postýlek je mezi třídami. Domečky jsou pouze světlíky/zašívárny. V části domečku je WC se sprchou pro zahradu.
-Přípravna je na východě, přilehlá ke komunikaci.
-Změnilo se zónování: Na východě je vstup a zóna dospělých a zbytek patří dětem. Dětská zóna přiléhá k zahradě, dospělá k ulici.
-Skříně skladu oddělují dvě zóny.
-Vstup na střešní zahradu je v exteriéru vedle hlavního vchodu.





























Eliška Kořínková 07. 05. 2020

Dobrý den,
přidávám rozpracovanou dostupnost školky pro dnešní konzultaci.
Situace:

Parkovací místa. Počítala jsem je dříve než pan Tesař zveřejnil postup jak na to. Našla jsem parkovací místa vztažená k počtu dětí v budově. Ale spíše bych chtěla zkonzultovat jejich umístění.

Dostupnost školky pro děti je buďto z parkoviště nebo od stanice metra. Autem je možné se na parkoviště dostat odbočením z ulice radlická do ulice U kostela. Parkovací místa pro školku prodlužují již vzniklé venkovní parkovací stání pro banku.
Ponechávám stávající pěšinku ve svahu a připojuji k ní další zpevněné cesty mimo pozemek školky. Vzdálenost hlavního vchodu od parkoviště je cca 100m, od východu z metra 240m. Zásobování probíhá z komunikace nad školkou (ulice Na Farkáně). Na pozemku školky navrhuji zpevněnou cestu, po které je možné zacouvat s dodávkou přímo ke vchodu školky.


Mapka s vyznačenými ulicemi: