středa 25. března 2020

Agáta Kočířová 25.03.20

Dobrý den přidávám podklady pro dnešní konzultaci.
Školku jsem nakonec přemístila na pozemku sever nahoru na rovinku. Uvažovala jsem i o pozemku Západ, ale nechtěla jsem aby školka byla umístěna blízko hlavní cesty.

Koncept zůstává stejný, jen došlo ke změně umístění jednotlivých funkcí vzhledem ke změně terénu. Také jsem u jednotlivých pater změnila výšku, aby školka odpovídala proporcím hračky.





Chtěla bych jednotlivé "kostky" oddělit barvou, tak jak tomu je u zmíněné hračky. Chtěla bych aby školka byla obložena dřevem.


Zde přikládám půdorysy s tím, že jsem propočítala dimenzi schodiště a upravila velikosti jednotlivých místností.







1 komentář:

  1. Agáto, místo je to určitě lepší. Ta chodba okolo točitého schodiště ve dvou spodních patrech mi přijde zbytečná, zkuste celý ten půdorys zredukovat. I celému domu by prospělo, kdyby byl drobnější, útulnější …. Pořád tu postrádám byť jen náznak konstrukce a tady speciálně i statiky. Pokud se do interiéru propíší nedbale umístěné nosné sloupy, hodí to celý koncept úplně jinam a to by byla škoda. Právě dokonale vyřešená konstrukce bude cestou, kterou se Vám podaří aby celkové vyznění domu bylo takové jak si představujete. Koukněte třeba na japonské dřevěné konstrukce. Nebo to budou železobetonové krabice? Určitě bych ale preferoval, aby myšlenka domu byla jasně čitelná i v interiéru - materiálem, konstrukcí, měřítkem, proporcemi..

    O.B.

    OdpovědětVymazat