neděle 3. května 2020

Agáta Kočířová 03.05.2020


Dobrý den,
přidávám podklady pro pondělní konzultaci.

Zabývala jsem se opět zahradou. Chci zachovat rozdělení exteriérového prostoru na dvorek školky a přímého vstupu do bezprostředního okolí.

Od poslední konzultace jsem se soustředila na to, aby venkovní prostor byl přizpůsoben hře dětí. Aby se tam nacházely zákoutí, která hru mohou podpořit.

Hlavní "atrakce" dvorku jsem ponechala. Zamyslela jsem se však na jejich propojení. Přemýšlela jsem také nad tím, jak je pro děti potřebný kontakt, a proto je "část menších dětí" uspořádána tak, aby byly aktivity co nejblíže u sebe, zatímco "aktivity straších dětí" jsou od sebe více vzdálené.


"Chodníček" kolem školky chci také ponechat. Chci jej ovšem využít také jako možný hrací prvek.


Rovněž je pro mě důležité ponechat volný společný prostor, který se dá využít k různým skupinovým hrám. (hra na honěnou...), ale i k jiné běžné hře.

Po dvorku jsem rozmístila i lavičky, které mohou sloužit, jak hře, tak také odkládání oblečení a další věcí, které v průběhu pobytu dětí venku jsou často odkládány.



Co se týče rostlin, chci aby se ve "dvorku" nacházely převážně různé odstíny zelené. Představuji si vyšší traviny a křoví. Díky nim bych chtěla vytvořit zákoutí pro podpoření hry dětí.

Dále jsem se pak zabývala otevřením tělocvičny, co by společného prostoru. Rozhodla jsem se, že ji chci ponechat "otevřenou do exteriéru" pouze z jedné strany. Chci aby byla jediná plná stěna tělocvičny využitá k různým aktivitám, které se dají připevnit na stěnu (např.: dětská lezecká stěna).


Žádné komentáře:

Okomentovat