středa 18. března 2020

Václav Týn 18. 03. 20

Dobrý den,
toto je můj dosavadní koncept školky "NA PALOUČKU".  Celá školka vychází z centrálního kruhového prostoru do kterého jsou zasazeny pravoúhlé okolní učebny a ostatní prostory.



Situace 1_1000
Školku jsem umístil na mýtinu na severní straně banky.


Skicy:

_průběh konceptu:

Půdorysy


Přízemí školky tvoří dvě učebny spolu s hlavním prostorem a hernou odděleny pouze posuvnými zástěnami, pro možnost maximálního otevření. Vchod se nachází na pravé straně, ze strany od příjezdové cesty.


V patře je pouze převýšená herna aby bylo možné umístit skluzavky a další zábavu.

Řez

Celá stavba je přízemní, vyčnívající herna je o 2 m převýšená.



1 komentář:

  1. Václave, myslím že poloha na svahu dobrá, stejně jako měřítko snaha udělat tam nějaký drobný šperk. I ten základní koncept srozumitelný, jen nerozumím, proč nejsou v těch čtvercových kubusech zavřené i toalety - a to tak, že by ten centrální kruhový prostor byl i zevnitř tak vnímán. Možná by se pak podařilo tímto zjednodušením lépe provázat objemové schema domu s jeho funkcemi. Prostě ty čtyři čtverce s možností oddělení a separé vztahem k zeleni v okolí, a ta spojovací plocha jako hlavní komunikační prostor, který by v každé své části mohl mít nějaké své specifické funkce, zákoutí atd. Byl by ale srozumitelný a přehledný. Otázka, bode odlišnost jednotlivých bloků promítnuta i do konstrukce a práce s materiálem - uvnitř i venku? Minimálně by to stálo za úvahu. OB.

    OdpovědětVymazat