středa 8. dubna 2020

Agáta Kočířová 07.04.20

Dobrý den,
přidávám podklady pro čtvrteční konzultaci.

Školka se nachází na pozemku západ.


Koncept:


Od minule jsem se navrátila ke kruhovému centrálnímu prostoru šatny. Tento prostor jsem zvětšila, aby byl dostatečně velký, jakožto prostor hlavní komunikace školky.
Také jsem přemístila jednu ze tříd, kvůli osvětlení, na pro ni výhodnější světovou stranu.

 Začala jsem se zabývat také interiérem školky, a to především tím, jak by vypadaly třídy.
Chtěla bych, aby se barvy exteriéru, vepsaly v menší části i do interiéru. Co se týče vybavení tříd, v každé by se nacházelo pódium, které by bylo jednak úložným prostorem, jednak vyvýšenou částí na hraní, která by měla v sobě zabudovanou i "menší prolézačku".


Jak jsem zmínila při prezentaci, exteriér školky by byl rozdělen na části přilehlé každé třídě a na část společnou. V částech u tříd by se nacházeli venkovní atrakce přizpůsobené věku dětí. (Např. Menší děti - pískoviště, Starší děti - Prolézačky).
Jednotlivé exteriérové části by měly být propojeny "cestičkami", po kterých by děti mohly jezdit na tříkolkách. Společná část zahrady by představovala vetší otevřený prostor v jedné části s hmatovým chodníčkem z rostlin.








1 komentář:

  1. Agáto, prosím, udělejte u svého příspěvku "hlavičku" jak to máte i u ostatních, abychom se i do budoucna ve struktuře blogu dobře vyznali. Děkuju, O.

    OdpovědětVymazat