středa 15. dubna 2020

Václav Týn 15.04.20

Dobrý den,
přikládám podklady ke konzultaci aktuálního stavu mé školky.

Oproti minulému týdnu jsem upustil od společné herny pro obě třídy, dále jsem také společnou šatnu přesunul z chodby do samostatných místností.



_Situace - pozemek zůstává stejný - parcela "sever"







_Přízemí - zde se odehrálo hodně změn - především jsem zrušil společnou hernu, oddělil obě třídy a přesunul technické zázemí do středu budovy.



_Převýšení - školka je stále částečně zasazena do terénu, zachoval jsem tedy i světlík prosvětlující zadní části dispozice.



_Řez - protože jsem zrušil centrální hernu, nahradil jsem jí zvětšením učeben. Zde jsem v zadní části použil mírné převýšení pro umístění zábavných atrakcí.



školka je stále částečně pod terénem, svah pozvolna přechází ve střechu školky. Její fasáda je obložena dřevem. Okna by mohla být v různé výšce a různé velikosti



Pro oživení bych rád použil červené rámy oken, možná i červené ostění.



Skica převýšené části třídy - skluzavka a horolezecká "rampa".



Pohled na hluboký parapet okna, tomu jsem ještě přidal další výškové úrovně v pravé části.
Může sloužit pro schovávání hraček, ale zejména pro odkládání dětských lehátek na spaní.




















Žádné komentáře:

Okomentovat